NAJLEPSZY REŻYSER:
Grzegorz Jarzyna – „Iwona, księżniczka Burgunda” – Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie
Anna Augustynowicz – „Ślub” – Teatr Współczesny w Szczecinie i Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
Wiktor Rubin – „Żony stanu, dziwki rewolucji, a może i uczone białogłowy” – Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
Monika Strzępka – „Triumf woli” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie

NAJLEPSZY SPEKTAKL:
„Iwona, księżniczka Burgunda” reż. Grzegorz Jarzyna – Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie
„Wszystko o mojej matce” reż. Michał Borczuch – Teatr Łaźnia Nowa w Nowej Hucie
„Ślub” reż. Anna Augustynowicz – Teatr Współczesny w Szczecinie i Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
„Punkt zero. Łaskawe” reż.Janusz Opryński – Teatr Provisorium z Lublina
„Wyspa” reż. Grzegorz Bral – Teatr Pieśń Kozła z Wrocławia

NAJLEPSZA AKTORKA:
Magda Grąziowska – „Harper” – Teatr im. Stefana Żeromskiego w Kielcach

NAJLEPSZY AKTOR:
Grzegorz Falkowski – „Ślub” – Teatr Współczesny w Szczecinie i Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu
Łukasz Lewandowski – „Punkt zero. Łaskawe” – Teatr Provisorium z Lublina

NAJLEPSZA MĘSKA ROLA DRUGOPLANOWA:
Michał Majnicz – „Triumf woli” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
Krzysztof Globisz – „Podopieczni” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie

NAJLEPSZA ŻEŃSKA ROLA DRUGOPLANOWA:
Sonia Roszczuk – „Żony stanu, dziwki rewolucji, a może i uczone białogłowy” – Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy
Monika Frajczyk, Marta Nieradkiewicz, Dorota Pomykała, Anna Radwan, Dorota Segda, Małgorzata Zawadzka – „Triumf woli” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
Eliza Borkowska – „Punkt zero. Łaskawe” – Teatr Provisorium z Lublina

NAJLEPSZA SCENOGRAFIA:
Barbara Hanicka – „Podopieczni” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
Michał Korchowiec – „Żony stanu, dziwki rewolucji, a może i uczone białogłowy” – Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy

NAJLEPSZA MUZYKA:
Jean Claude Acquaviva, Maciej Rychły – „Wyspa” – Teatr Pieśń Kozła z Wrocławia
Stefan Wesołowski – „Triumf woli” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie

NAJLEPSZE KOSTIUMY:
Arek Ślesiński – „Triumf woli” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
Anna Nykowska – „Iwona, księżniczka Burgunda”- Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie

NAJLEPSZE VIDEO:
Marta Nawrot – „Iwona, księżniczka Burgunda”- Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie

NAJLEPSZA REŻYSERIA ŚWIATŁA:
Felice Ross – „Iwona, księżniczka Burgunda”- Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie
Jacqueline Sobiszewski – „Wszystko o mojej matce” – Teatr Łaźnia Nowa w Nowej Hucie

NAJLEPSZA CHOREOGRAFIA:
Ivan Perez Aviles – „Wyspa” – Teatr Pieśń Kozła z Wrocławia
Maćko Prusak – „Podopieczni” – Narodowy Stary Teatr im. H. Modrzejewskiej w Krakowie

NAJWIĘKSZA NIESPODZIANKA:
„Iwona, księżniczka Burgunda” reż. Grzegorz Jarzyna – Koprodukcja Theatre of Nations (Moscow)i TR Warszawa we współpracy z Instytutem Adama Mickiewicza i Instytutem Polskim w Moskwie
„Wszystko o mojej matce” reż. Michał Borczuch – Teatr Łaźnia Nowa w Nowej Hucie